COMENCEM

10 de novembre, 2021

AMB PLUJA I VENT L'OCTUBRE ENTRA CORRENT!

LA CLASSE DE 4T!

Per començar el mes amb entusiasme i alegria, l'etapa de Primària del Cervantes anàrem d'EXCURSIÓ A CULLERA!

La pujada a l'autobús va estar molt emocionant, era la primera eixida des de l'any 2020 i tots estàvem ansiosos. Vam aplaudir ben fort quan el conductor va iniciar el viatge.

A l'excursió ho vam passar així de bé...

A l'arribada a Cullera, vam visitar el seu CASTELL i allí mateix vam esmorzar.

Quines vistes més espectaculars!👀

Després,vam anar a les COVES DEL DRAGUT.

Vam aprendre molt dels pirates i les històries que allà van ocórrer fa molts anys...

Després de tanta batalla, els monitors ens portaren a dinar al "PARC DELS PATOS"

Un espai molt verdet i bonic😍

Allí vam dinar i jugàrem fins que les alumnes de 6é ens van representar una divertida obra de teatre.

Vam passar un dia fenomenal!

IPLAN

Com sabeu,aquest curs ens iniciem en el nostre Pla Individualitzat que esperem resulte exitós, preparant-nos per als cursos superiors.

Vos mostrem com treballem a l'aula...

9 D'OCTUBRE: COMUNITAT VALENCIANA

A continuació, vos mostrem la celebració dels cursos de 3r. i 4t. de la festivitat dels valencians, el DIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Belén, Sandra i Lucía, ens van preparar un ampli ventall d'activitats per apropar-nos a la nostra cultura i tradicions.

Ací vos mostrem un xicotet video amb imatges d'aquest gran dia!

Continuant amb les celebracions, molt prompte va arribar el
DIA DE LA HISPANITAT

Amb el nostre mestre Vicente, vam recordar qui fou Cristòfol Colom i com i quan va descobrir Amèrica.

Al mapamundi del corredor situàrem els elements més importants d'aquest fet històric.

TOTS SOM LA PALMA!

Aquest mes d'octubre també ha estat un mes marcat per la solidaritat amb l'illa de LA PALMA.

La comunitat educativa del Cervantes ens solidaritzem amb la situació que estan patint a causa del volcà i les seues greus conseqüències.

El passat 19 d'octubre vam portar d'esmorzar un plàtan Canari, mostrant així el nostre recolzament. ÀNIM CAMPIONS/ES!

"UNUSUAL HOUSES"

A classe hem aprés sobre les cases inusuals arreu del món. A Pensilvània hi trobarem "La casa en una bota", a Moscú "La casa al revés" i moltíssimes més.

Els alumnes de 4t, hem construit a casa, les nostres pròpies "UNUSUAL HOUSES" i ens han eixit creacions d'allò més extravagants.

A continuació, un video amb una mostra d'aquestes cases.

"LÁZARILLO CONTADO A LOS NIÑOS"

A l'alumnat i mestres de 4t. ens encanta LLEGIR i sabem que és un bon hàbit per endinsar-nos en el gran món de la imaginació i la creativitat. Amb la màgia de la lectura, a banda de gaudir, també millorem la nostra comprensió i expressió, reduim les faltes d'ortografia...

Com sabeu, aquesta avalauació llegim a l'aula una adaptació del clàssic
Lazarillo de Tormes

Una obra insòlita i captivadora que cada vesprada ens sorprén amb les aventures de Lázaro, el seu protagonista.

ENS ENCANTA!😀

PISSARRETES

Per últim, volem mostrar-vos com amb les noves pissarres i pissarretes d'aula gaudim, aprenem i practiquem els conceptes de les diferents àrees.

Amb elles, aquest mes d'ocubre hem estudiat el relleu d'Espanya, classes de paraules, taules de multiplicar i també la Paraula i el Nombre del Dia.

Són algunes de les activitats que hem incorporat a la nostra rutina i que esperem ens ajuden en el procés d'estudi i també en la pràctica d'accentuació i faltes d'ortografia entre d'altres.

Ací vos mostrem algunes activitats amb elles.

PENSE, ESCRIC, ENSENYE!!!👌

Com veieu, aquest mes d'OCTUBRE hem estat molt entretinguts/des!😎

Ens hem divertit i aprés alhora...

Esperem que vos agrade i vos agraïm la vostra implicació famílies!